איך לבחור ברזים למטבח יוקרתי?

בעידן שבו תחרויות בישול ותוכניות אוכל מככבות בכל הערוצים, האינטרנט גדוש באינספור מתכונים וחומרי גלם חדשים ומסקרנים מגיעים אלינו מכל רחבי העולם, אין פלא שיותר ויותר ישראלים מבלים יותר ויותר זמן במטבח. כתוצאה מכך גדל גם הרצון ליצור מרחב פרקטי ובמקביל גם אסתטי מאוד, ובמצב כזה מוקדשת תשומת לב רבה גם לברזים במטבח.

נירוסטה – השילוב המרשים בין אסתטיות לפרקטיות

המלצה חשובה אחת לכל מי שמחפש או מחפשת ברזים למטבח היא להעדיף ברזי נירוסטה. "נירוסטה" היא השם של מותג גרמני (שאגב, שייך לחברת טיסנקרופ), אבל בארץ הוא כבר הפך למונח בפני עצמו – פלדה שלא מחלידה (בגרמנית המילה נירוסטה היא שילוב ההברות הראשונות במונח זה). בהתאם בחירת ברזי נירוסטה למטבח מבטיחה לכם מוצר עמיד במיוחד שלא מתרגש מרטיבות ושלא מתפתחת בו קורוזיה.

יתרון משמעותי נוסף של ברזים אלה הוא שאין בהם עופרת ולכן במים שיצאו מהברזים אין חלקיקים שעלולים להיות מזיקים. היתרון השלישי והחשוב לא פחות הוא במישור האסתטי – נירוסטה מקנה לברז מראה מודרני להפליא ורמת גימור מרשימה, ובפרט כמובן כשמקפידים לקנות ברזים של חברות מובילות בתחום.

ברזי מטבח יוקרתיים

מותגים מובילים

בניגוד לתחומים שבהם מותגים נבנים בעיקר בזכות השקעה עצומה בפרסום או בגלל שהם מזוהים עם סלבריטאים כאלה ואחרים, בתחום המוצרים למטבח, ובפרט ברזים, השמות המוכרים ביותר הם אלה שמספקים מקסימום איכות.

החברות המובילות בכל הנוגע לייצור ברזים למטבח, ובפרט ברזי נירוסטה, נשענות על השקעה רבה במחקר ובפיתוח וגם על בקרת איכות מחמירה. בהתאם הברזים שלהן מיוצרים על בסיס טכנולוגיות מתקדמות כגון PVD – ראשי תיבות של Physical Vapor Deposition, תהליך חדשני שמבטיח גימור עמיד מאוד בזכות יצירת קשרים מולקולריים לברז.

בין השמות שכדאי להכיר כשהמטרה היא ברזים מסוגננים שימלאו את ייעודם במשך שנים רבות: MGS MILANO – חברה שלמרות שמה שוכנת בשווייץ ומשלבת בין האסתטיות האיטלקית המפורסמת לבין הדייקנות השוויצרית המפורסמת לא פחות, ו-BARAZZA – חברה איטלקית שמתמחה במוצרי נירוסטה ומשדרגת מטבחים כבר יותר מ-50 שנים.

הרמוניה עם שאר המרכיבים

שיקול נוסף בבחירת ברזים הוא הרמוניה. עיצוב מטבח הפך בשנים האחרונות לאמנות של ממש, בעיקר בזכות שפע האפשרויות שיש לגבי כל אחד מהאלמנטים במרחב הקולינרי, וגם בגלל שיותר ויותר ישראלים כבר מבינים עד כמה עיצוב פנים מושקע משפר את איכות החיים. גם תקופת הקורונה, שגרמה לכולנו לבלות יותר זמן בבית, הבהירה שכדאי מאוד להשקיע בו, ועל-מנת שהשלם יהיה גדול מסכום חלקיו, מומלץ קודם כל לבחור קו עיצובי ולאחר מכן להתאים את המרכיבים השונים ובפרט הברזים לאותו סגנון מבוקש.

אופי

מטבח מרשים באמת הוא מטבח עם אופי. את האופי הספציפי כל אחד וכל אחת בוחרים בעצמם, על בסיס העדפות אישיות וטעם – ואפשר כמובן להיעזר בידע ובטביעת העין המקצועית של מעצבי פנים או אדריכליות – אבל המכנה המשותף הוא שגם ברזים למטבח מאפשרים לייצר אופי, כמובן ביחד עם שאר המרכיבים.

Facebook
WhatsApp
Email
נגישות
X
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

0772318092