החברות המובילות בעולם בייצור ברזים למטבחי יוקרה

ככל שאנחנו מבלים זמן רב יותר בבית, כך אנחנו מוכנים להשקיע משאבים רבים יותר בעיצוב הפנים של כל החללים השונים. המגמה הזו מורגשת במיוחד במטבחים, שבהם מוקדשת תשומת לב מלאה לכל מרכיב ומרכיב – כולל הברזים. אם בעבר ברזים למטבח נתפשו כמוצר סטנדרטי לחלוטין וחסר משמעות, היום התמונה שונה לגמרי, ובכיורים רבים ניתן לראות ברז מרהיב עין וייחודי.

מגמה נוספת, שנגזרת מהמגמה הנ"ל, היא העדפת מותגים בינלאומיים מובילים בתחום ייצור ברזי המטבח במקום רכישת ברז סתמי ועלום שם. במיוחד מככבים שני שמות של שתי חברות מוערכות מאוד – BARAZZA ו-MGS MILANO, וגם לכם כדאי להכיר אותן.

יותר מ-50 שנים של איכות מוקפדת – BARAZZA

BARAZZA היא חברה איטלקית שהוקמה ב-1968 על-ידי שני אחים איטלקים, אנטוניו ופייטרו בראזה. החברה הוקמה בעיר קטנה בשם סנטה לוצ'יה די פיאבה בצפון מזרח איטליה, וכבר מימיה הראשונים התבלטה באיכות המוצרים שלה. האזור שבו פועלת BARAZZA מפורסם בזכות הייצור של מוצרי נירוסטה, וזהו גם אחד המפתחות להצלחת החברה המשפחתית שהפכה עם השנים למותג בינלאומי מוביל.

בנוסף לייצור ברזי נירוסטה למטבח ברמת גימור גבוהה מאוד, מציעה BARAZZA גם תנורים, כיריים, כיורים ומשטחי נירוסטה שמשדרגים כל חלל ומאפשרים לכל אחד ואחת ליצור מטבח ייחודי ומותאם באופן מושלם לצרכים הספציפיים שלהם.

מפגש מושלם בין דיוק שוויצרי לאסתטיות איטלקית

המותג המרשים השני של ברזים למטבח – וחשוב להדגיש כי בתחום זה המיתוג מבוסס על איכות ולא על שיווק – הוא MGS MILANO. זוהי חברה שוויצרית, ותיקה אף היא (פועלת מאז 1978), אשר מושפעת מהאסתטיות האיטלקית שבאה לידי ביטוי במגוון רחב מאוד של תחומים וגם כשהמטרה היא מטבח יוקרתי ומסוגנן. במקביל מקפידה החברה, כמיטב המסורת השוויצרית, על הנדסת אנוש לא פחות ממעולה ועל בקרת איכות שעומדת בסטנדרטים מחמירים במיוחד.

התוצאה היא ברזי נירוסטה עמידים מאוד, פרקטיים להפליא ומעוצבים באופן מרשים במיוחד – ולכן כאלה שמספקים מקסימום תמורה למחיר.

ברזי נירוסטה – האופציה האופטימלית למטבחי יוקרה

כאמור גם MGS MILANO וגם BARAZZA מייצרות ברזי נירוסטה. במקרה של BARAZZA מדובר על מסורת ארוכת שנים באזור שבו היא פועלת, ובכל מקרה זוהי בחירה מושכלת שמעניקה לברזים מספר יתרונות משמעותיים מאוד.

היתרון הראשון הוא בהיבט הבריאותי: ברזי נירוסטה למטבח של שני המותגים הנ"ל לא כוללים עופרת ולכן במים שיוצאים מהם אין חלקיקים מזיקים. יתרון שני הוא בהיבט הפרקטי, בזכות העמידות הגבוהה של נירוסטה – חומר גלם שמשמעות השם שלו היא פלדה שלא מחלידה. עוד כדאי לדעת בהקשר זה שדגמים מתקדמים של ברזים למטבח מיוצרים כיום באמצעות טכנולוגיות חדשניות דוגמת PVD שתורמות גם הן לכך שכל ברז כזה נשמר היטב במשך שנים רבות.

היתרון השלישי הוא המראה הנקי והמרשים – ולכן ברזי נירוסטה הם תוספת מבורכת לכל מטבח יוקרה מושקע.

Facebook
WhatsApp
Email
נגישות
X
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

0772318092