היתרונות של ברזי נירוסטה במטבחי יוקרה

העלייה המתמשכת ברמת החיים והמודעות לתפקיד המרכזי של הבית בחיים של כולנו, או לפחות רובנו, מובילות למגמה מובהקת: יותר ויותר דירות יוקרה שבעיצוב שלהן ובאבזור שלהן מושקעים משאבים רבים – כשגם התמורה להשקעה גבוהה במיוחד. בפרט ניתן לזהות את המגמה הנ"ל במטבחים, שהולכים והופכים לחלל החשוב ביותר בבית. במצב שכזה חשוב מאוד לבחור נכון כל מרכיב במטבח ולהקדיש תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט בו, כולל הברזים.

סוג הברזים המומלץ למטבחי יוקרה הוא ברזי נירוסטה. כאן בעמוד תמצאו הסברים להמלצה הזו ובקטלוג שלנו תמצאו כמה מהדגמים היותר מרשימים של ברזי נירוסטה למטבח.

מקסימום בריאות

היתרון הראשון של ברזי נירוסטה הוא בהיבט הבריאותי, היבט שבאופן טבעי מהווה שיקול משמעותי בכל החלטה. כשאתם בוחרים ברזים למטבח של יצרנית איכותית כמו MGS MILANO, כלומר ברזים שמיוצרים מ-100% נירוסטה איכותית גם בחלק הפנימי וגם בחלק החיצוני, אתם יכולים לדעת בוודאות שאין בהם עופרת בכלל. בהתאם המים שיצאו מהברזים במטבח שלכם לא יכילו חלקיקים לא רצויים ואפשר יהיה להשתמש בהם וגם לשתות אותם ללא כל חשש.

מקסימום עמידות

היתרון השני של ברזי נירוסטה למטבח הוא במישור הפרקטי. תכנון, עיצוב ואבזור מטבח יוקרה מחייב מן הסתם השקעת משאבים כספיים לא מבוטלים, ולכן ישנו גם רצון לנצל כל פריט במטבח תקופה ארוכה ככל האפשר. ברזים שמתאפיינים בעמידות גבוהה מספקים יחס עלות תועלת משתלם במיוחד – והנירוסטה, כלומר פלדה שלא מחלידה, מבטיחה זאת.

אגב, השימוש במילה נירוסטה אינו מדויק משום שבפועל זהו סימן רשום של חברה גרמנית בשם טיסנקרופ. החברה יצרה את המילה "נירוסטה" על בסיס ההברות הראשונות במילים פלדה שלא מחלידה (בגרמנית, כמובן), ובישראל המילה הפכה לשם המקובל של חומר הגלם האיכותי. בכל מקרה נירוסטה עמידה לחלוטין בפני קורוזיה ובהתאם ברזי נירוסטה לא צוברים חלודה ולא נחלשים עם השנים. זהו למעשה יתרון כפול, גם פרקטי וגם בריאותי. בנוסף מדובר בחומר גלם חזק מאוד וגם עובדה זו תורמת לכך שאפשר ליהנות מהברזים במשך שנים רבות. עוד כדאי לדעת שיצרניות מובילות בתחום משתמשות בטכנולוגיות מתקדמות ובשיטות ייצור חדשניות דוגמת PVD (Physical Vapor Deposition) שגם להן חלק בעמידות המרבית.

מקסימום יופי

יתרון שלישי של בחירה בברזים למטבח מנירוסטה, ובפרט כאלה של מותגים מוערכים כמו MGS MILANO, הוא מבחינה אסתטית. מטבח יוקרה חייב להיות מרהיב עין וגם ייחודי. כדי להגיע מראה כזה כל אחד מהפריטים חייב להיות מרשים ובנוסף נדרשת הרמוניה מלאה בין כל מרכיבי המטבח. לברזי הנירוסטה חזות מסוגננת כך שניתן לראות עליהם מיד שמדובר במוצר משובח, ומצד שני יש להם נוכחות שקטה שלא גונבת פוקוס ממרכיבים אחרים ולכן מובטחת אותה הרמוניה רצויה.

בהתאם אין פלא שהוספת ברזי נירוסטה למטבח יוקרתי היא הבחירה של אדריכליות רבות ומעצבי פנים מובילים.

Facebook
WhatsApp
Email
נגישות
X
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

0772318092