טיפים לבחירת כיריים שקועות למטבח

כיריים שקועות הן כירי גז מעוצבות. בשונה מן העבר, חלו תמורות רבות בעיצוב כיריים מסוג זה: מיקומי המבערים לא בהכרח בפינות התשתית, הגדלים אינם סימטריים או בסדר עולה/ יורד בהכרח, ויש אפילו תשתיות עם מבערים מרכזיים לצד מבערי צד בפינות. במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור כיריים שקועות דקורטיביות ומהנות למטבח שלכם.

טיפ מס' 1 – תכננו את עיצוב המבערים בכיריים

עיצובם של המבערים בכיריים עשוי להיות מבוסס על טכניקות שונות: בצדדים ובפינות בצורה המוכרת, במרכז הכיריים, בשורה אחת, בטור, במספר טורים מקבילים, ועוד. חשוב לדבוק בכיריים שלדעתכם יתאימו לעיצוב המטבח שלכם וישלימו אותו. לכן – יש לבחור גם את הצבע הנדרש לפרזול המבערים, כסוף או שחור, וכן את הצבע של בסיס הכיריים.

טיפ מס' 2 – חפשו את דגם הכיריים השטוחות בחנות מומחים לכירי מטבח

חנות זו מאפשרת ללקוח ליהנות ממבחר גדול מאד של כיריים שטוחות בעיצובים שונים. אם תכננתם את העיצוב שלכם, מציאת הדגם תהיה קלה ופשוטה ביותר ותאפשר לכם להסדיר את אמצעי הבישול המשלים במטבח שלכם. בכך תוכלו ליהנות מעיצוב בהתאם לחזון שלכם עליו שקדתם זה מכבר.

טיפ מס' 3 – בצעו את הבחירה בהדמיית מחשב של חנות כיריים

בהדמיית מחשב זו תוכלו לראות תמונות של הדגמים שאתם שוקלים לבחור ולבדוק בזמן אמת את רמת התאמתם למטבח שלכם. חשוב להיעזר בתמונות של המטבח או להימצא בו בשעת הבחירה על מנת לערוך השוואה ראויה. חשוב גם לקרוא מפרטי צבע ומרקם מדויקים של כל תמונה שאתם רואים על מנת להבטיח שתבססו דגם שבאמת ישלים את עיצוב המטבח בדרך בה תכננתם.

תותחני אינווסטמנט – השקעה משתלמת בכיריים מעוצבות

תותחני אינווסטמנט מספקת ללקוחותיה מגוון עשיר של כיריים שקועות בעיצובים שונים. באפשרותכם לאתר את הדגם המבוקש ולרכוש אותו בהתאם למפרט הטכני המתבקש ולפריסת המבערים הנדרש. ניתן לבחור דגמים מעטי מבערים למטבחים קטנים, לצד דגמי ענק מרובי מבערים. תותחני אינווסטמנט מקפידה מאד על איכות מוצריה, ולכן מייבאת אך ורק כיריים שקועות שעומדות בתקנים המחמירים ביותר, מבוססי מפסק למניעת דליפות כנדרש בתקן הישראלי והמערבי למוצרי גז וקלים מאד לתפעול בזמן אמת.

 

כיריים גז למטבחים יוקרתיים
נגישות
X
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

0772318092