כיריים אינדוקציה חשמליות – הפתרון המושלם לחימום המזון

כיריים אינדוקציה חשמליות כיום אינן דומות למה שהן היו זה לפני מספר שנים. אם בעבר, הן כיו כיריים מתכתיות שנחשפו לחלודה וללא תאורת בקרה, כיום פני הדברים שונים לחלוטין. לא זו אף זו, ניתן להתמקד במכשירים עם קצב בעירה בתכנות אישי, כך שגם מאכלים שידוע כי הם זקוקים לבישול איטי יוכלו להיעשות על כיריים אלה, ממש כמו בעמדות גז מחוברות. מה עוד אתם צריכים לדעת אודות כיריים אינדוקציה חשמליות?

לד כתום המדמה אש בזמן הבעירה

אחת הביקורות החריפות שנשמעו על כיריים אינדוקציה בדגמים הישנים היא שלא ניתן לדעת מתי המכשיר רותח אם לא מתבוננים על כבל החשמל, שבמקרים רבים נסתר ולא ניתן למעקב בשל העומס בעמדה. בכך, אנשים רבים מצאו את עצמם נוגעים במשטח ומקבלים כוויות בדרגות חמורות. כאן, הנושא הזה נפתר משום שבכל פעם שהכיריים מחוברות ומתחממות, לד המדמה בעירה בצבע כתום יקיף את המשטח הרותח ויאותת שכרגע לא ניתן לגעת במכשיר. זה גם מוסיף חן ועיצוב רב לסביבה בה הכיריים נמצאות ומאפשר ליהנות מצבע תאורה נוסף במטבח.

צבעי חיווי ובקרה בזמן שהמכשיר דלוק

בנוסף, כאשר המכשיר דלוק יהיו נורות חיווי שיסמלו שהוא פועל וגם כפתורי בורר מצבים שיאפשרו שליטה על הטמפרטורה. בדרך זו המכשיר מגיע לטמפרטורות גבוהות בידיעה מוחלטת שלכם, כשהנורות על גביו מסמלות את התהוות מסלול החימום בזמן אמת. זו תמורה חשובה מאד שלא הייתה בכיריים אינדוקציה משנים עברו.

אלחלד – ניתן לפלוט מים על המכשיר ללא הרס

המכשיר מבוסס על ציפוי פלסטי מעל לבסיס המתכת ועל כן הוא לא סופג חלודה מכל סוג שהוא. אם גלשו לכם מים רותחים על המכשיר זה לא יביא לחוסר הפעלתו או תפקודו. בכך, המכשיר שובר שוויון ומגיע ממש לביצועים של כיריים גז.

תותחני אינווסטמנט – כיריים אינדוקציה בהתאמה אישית

בואו להתאים לעצמכם כיריים אינדוקציה לבית שלכם בהתאם לגודל המטבח וכמות הדיירים שגרים בבית. ניתן לבחור כיריים גדולות או קטנות בעיצובים מגוונים וליהנות מחימום מזון מדוגם ממש כמו בכיריים גז. אם אתם מעדיפים כיריים חשמליות וגם לא מעוניינים להתפשר על האיכות, תותחני אינווסטמנט היא הכתובת בשבילכם!

 

נגישות
X
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

0772318092