כיריים דומינו מלבניות מעוצבות בהפעלה חשמלית

מהן כיריים דומינו ומדוע הן מהוות את תשתיות המטבח המושלמות עבור כל בעל מטבח? כיריים דומינו הן כיריים המבוססות על צורה של אבן דומינו: מלבניות עם צלע אחת ארוכה מאד וצלע אנכית קצרה מאד, כשהמעטפת של המוצר שטוחה כמו החלק ההיקפי של אבן דומינו. הכיריים הללו לרוב יהיו חשמליות ויבוססו על מגוון תוכניות חימום המשוות אותן לחלוטין לתנאים של חימום בעזרת גז.

עיצוב הבית באופן דינאמי וצעיר בעזרת כיריים מלבניות

כיריים דומינו מלבניות הן ללא ספק מוצר שיש בו אמירה: עיצוב הבית לא נעשה באמצעות ריבוע עבה שמהווה את משטח הכיריים אלא בצורה של מלבן שטוח וזה לכשעצמו מהווה חידוש הן בעיצוב והן בתצורה של התשתית. מעוניינים לדעת אלו חידושים נוספים ישנם בכיריים דומינו?

החלקה שטוחה בקצוות המתאימה למגרעת בשיש

על אף העיצוב הדינאמי והחדשני של כיריים דומינו, הקצה שטוח ומיועד להטמעה בשיש חצוב. בכך, ניתן להפוך גם בית בו העמדה חצובה ולא ניתנת להעמדה של כיריים ניידות לכזה שיש בו עיצוב מודרני. אחרי הכל, שיש חצוב מעיד על עיצוב קלאסי של פעם, אבל עם דגם מודרני של כיריים זה משנה לחלוטין את פניו הדקורטיביים של המטבח.

עיצוב תאורה מודרני על בסיס נורות הפעלה ונורות חימום

התאורה היא הבסיס לכל הפעלת הכיריים. כאשר הן דולקות, תופיע נורת חיווי קדמית וכאשר מחממים עליהן, הפלטות נצבעות באור בצבע כתום המעיד על חימומו של המכשיר. ככל שהאור יותר כהה כך הטמפרטורה של המכשיר יותר גבוהה. ניתן לתכנן את החימום באמצעות מקבץ תוכניות בישול באמצעות בוררי מצבים ייעודיים.

תותחני אינווסטמנט – להשקיע בכיריים דומינו משוכללות וידידותיות

בבית תותחני אינווסטמנט משווקים כיריים דומינו חשמליות המותאמות לבית הלקוח בהתאמה אישית. הכיריים, שצורתן היא כצורה של אבן דומינו מלבנית מספקות למשתמש דרך ייחודית לעצב את ביתו בצביון המודרני ולהביא את הכאן ואת העכשיו אליו למטבח. בואו להתחדש בסט כיריים דומינו וליהנות מעיצוב בוטיק, מתשתית חימום מזון נוחה ואיכותית וממגוון עצום של תוכניות בישול וחימום איטיות ומהירות על פי סוג המזון המבוקש להכנה. הכיריים מאפשרות את כל האופציות לעיבוד מזון עבור עובד המטבח.

 

נגישות
X
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

0772318092