כיריים זכוכית לעיצוב המטבח ושימוש קל ופשוט

כיריים זכוכית משמשות כאמצעי חימום מעוצב, בטיחותי ויעיל. היתרון הגדול של מוצר הזכוכית הוא מניעת חלודה. ביננו, הכיריים הוא מוצר שמאד חשוף אליה משום שלעתים גולשים מים רותחים או נוזלים אחרים וזה עלול בהחלט לגרום לחלודה שקשה מאד להסיר. כאשר הכיריים שלכם מבוססים על זכוכית לא רק שלא תיצבר חלודה, גם לא יישארו כתמי מים. קל מאד לנקות אותן והן פשוט מספקות איכות חסרת פשרות בנושא חימום המזון.

אפשרויות הבחירה שלכם

כיריים זכוכית ניתן לבחור כשהן מבוססות על חשמל או על גז. ניתן למצוא גם מכשירים משולבים שיש בהם גם מבערי חשמל וגם מבערי גז אחד ליד השני. אפשרויות הבחירה שלכם צריכות להיות מבוססות על עיצוב מתוכנן ורצוי משום שצבר הדגמים שניתן לבחור מאד גדול ומבוסס על טכניקות עיצוב שונות ומגוונות. בפרק הבא נספק לכם את המידע כיצד למצוא את המכשיר המושלם עבור המטבח שלכם.

בחרו את הכיריים בהתבסס על הדמיה מחנות כיריים

הדמיית מחשב מטעמה של חנות כיריים מאפשרת לכם לבחור דגם מושלם של כיריים זכוכית המתאים לעיצוב הבית. ניתן לבחור דגם מזכוכית שחורה או בצבע כהה אחר ולחילופין לפנות למחוזות היותר בהירים של היוצר. ניתן לבחור מרקם כיריים מבריק או חסר הברקה, על פי שיקול דעתכם. את הבחירה ניתן לבצע הן עבור דגם גדול מרובה מבערים והן עבור דגם עם מעט מבערים ולהתבסס הן על מבערי חשמל והן על מבערי גז.

איכות חסרת פשרות ובטיחות על פי התקנים

כל דגם של כיריים זכוכית מבוסס על מפסק בטיחות נגד דליפות גז ועל ממשק הפעלה קל ופשוט, בטיחותי לשימוש וניתן להפעלה על ידי כל אחד, גם עובדי מטבח לא מקצועיים יכולים לשלוט בקלות בתוכניות החימום של המכשיר. 2 מבערים.

תותחני אינווסטמנט – ליהנות מכיריים זכוכית מעוצבות ואיכותיות

בחברת תותחני אינווסטמנט ניתן לבחור כיריים זכוכית בעיצובים מגוונים המבוססים על כל מה שאתם צריכים כדי לגבש את עיצוב המטבח שלכם. הכיריים קלות להפעלה, עומדות בתקנים ומספקות את כל מה שצריך בשביל הפעלה קלה ופשוטה של תשתית החימום במטבח. ניתן לבחור כיריים זכוכית עם גז או על חשמל או שילוב של השניים.

 

נגישות
X
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

0772318092