תנורים- לא בדיוק מה שחשבתם

בישול הוא ככל הנראה אחת הפעולות המרכזיות שנעשות במטבח. בישול ואפייה הם הרבה מעבר לאמצעי הזנה לבני הבית. ריח של עוגיות חמימות ורכות שיצאו זה עתה מהתנור החם או ריח תבשיל קדרה עם טעמים עמוקים הם בדיוק הדברים שצובעים את הבית באווירה מיוחדת. תנור מקצועי ואיכותי הוא אם כן כזה שמאפשר לכם להפיק מהמטבח הביתי את כל הריחות, הטעמים והאיכויות המיוחדות כדי להפוך את החיים למלאי טעם.

איך נבחר תנור מושלם?

בחירת תנור אינה פעולה של מה בכך. יש כמה וכמה החלטות שחשוב לקבל והן בהכרח תלויות בהעדפות קולינריות, כמות בני הבית, הרגלי הבישול ועוד.
מבחינת סוגי תנורים יש מבחר רחב למדי ובחלוקה הגסה ניתן לחלק את תנורי הבישול לשני סוגים: תנורים בילד אין ותנורים משולבים.
בבחירה בין אלו לאלו יש כמה שיקולים חשובים.

משולב, בנוי ומה שביניהם

ראשית חשוב להבין: תנור משולב הוא על פי רוב קטן יותר בהיקפו ולכן אם אתם חובבי בישול בכמויות גדולות ייתכן שתנור בילד אין יתאים לכם יותר. שנית, תנור בילד אין מאפשר לכם להתאים בדיוק את הכיריים האיכותיים בטכנולוגיה שאתם מעדיפים ומצד שני לבחור בדיוק את התנור שאתם מעדיפים. לא מעט אנשים בוחרים להשקיע בתנור בילד אין מעוצב ורחב ממדים ולבחור כיריים זולים יותר. תנור בילט אין מאפשר לכם לבחור כיריים אינדוקציה או חשמליות ולא מגביל אתכם לסוג מסוים של כיריים.

איזה תנור עושה לכם את זה?

מהיבט אחר, מבחר התנורים הרחב כיום מאפשר לכל בשלן או אופה למצוא תנור שיענה על הציפיות שלו: עם או בלי מסילות, דלת שמתפרקת, זכוכיות שמתפרקות, מנגנון פתיחה חזיתי או צדדי, כניסת USB לעדכוני גרסה של התנור, תנור משולב מכונת קפה, מיקרו או מגירת חימום ועוד- כל אלו משפיעים על המחיר ועל נוחות השימוש בתנור. בנוסף, מוצעים כיום לרכישה גם תנורים שמנקים את עצמם- אופציה טובה למי שעושה שימוש משמעותי בתנור אבל מתעצל לנקות אותו. חשוב לשים לב לכל ההיבטים הללו בעת בחירת התנור כדי להבטיח נוחות מרבית בעת השימוש בתנור.

על מה לא כדאי להתפשר?

אם בעבר תנורים היו מוצר פשוט ומשום כך כללו מספר מצומצם של פונקציות, הרי שכיום המציאות שונה בתכלית. תנורים רבים מתהדרים בשלל פונקציות בישול ואפייה שאמנם מרשימים למדי אבל לא שימושיים עבור כולם. בדקו מהן הפונקציות החשובות ביותר עבורכם
וודאו שהן ישנן באותו תנור שבחרתם. בנוסף, לא כדאי להסתנוור ממגוון פונקציות אם אלה אינן שימושיות עבורכם.

עיצוב הוא עצם העניין

בחירת תנור נוגעת גם להיבטים עיצוביים, במיוחד מפני שהתנור הוא מוצר גדול שנוכחותו בולטת במטבח הביתי. בחירת תנורים תידרשו לקבל החלטה לא רק לגבי צבע וגוון אלא גם לגבי העיצוב הכללי. זה יכול להיות תנור רטרו, תנור מודרני, תנור כפרי, יוקרתי ועוד. מהיבט אחר, ניתן לחלק את התנורים שמוצעים בשוק לאנלוגיים ודיגיטליים: יש מי שמעדיפים תנור אנלוגי עם מעט כפתורים וללא תצוגות דיגיטליות שמועדות לתקלות ויש מי שיעדיפו תנור
דיגיטלי. אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל סוגי התנורים האיכותיים והמעוצבים שישנם כיום-
היכנסו להתרשם!

Facebook
WhatsApp
Email
נגישות
X
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

0772318092