תנורים מעוצבים בבתים מעוצבים

עיצוב הפך להיות חלק בלתי נפרד מהעולם שלנו. בגדי מעצבים מהווים חלק נכבד מארון הבגדים שלנו, מכוניות, משרדים ואפילו מכשירי כתיבה הפכו כולם להיות פריטי עיצוב שממלאים את החלל בשיק ובמראה מוקפד. כשחושבים על עיצוב לא בהכרח חושבים על תנורים, אבל אם אתם לקראת שיפוץ הבית או בתהליך של בניית בית, חשוב לתת את הדעת על בחירת הריהוט ופריטי החשמל שימלאו את החלל.

מתי הם נכנסו לחיינו?

תנורים מעוצבים פרצו לחיינו בשנים האחרונות כאשר כל חברה הוציאה יחד עם פס הייצור הרגיל קו של תנורים בעיצוב מוקפד ושיקי. זה מאפשר לכל אחד ואחת למצוא את התנור המושלם למטבח הביתי, כזה שישנה את חוקי המשחק ויהפוך את המטבח מסתם עוד חלל לא מנוצל בבית למרחב מעוצב עם מראה מושלם.

מטבח מעוצב בחלל פתוח

אם נוסיף לכך את העובדה שכיום לא מעט בתים מעוצבים בחרו קו עיצובי של קווים נקיים וחללים פתוחים, הרי שלא ניתן להתפשר על תנור רגיל שיפגע במראה המוקפד של המטבח או הבית. מכל הסיבות הללו תנור מעוצב הפך להיות בשנים האחרונות סחורה חמה ומבוקשת בכל שכבות האוכלוסייה- כי כולם רוצים מטבח מעוצב!

איך בוחרים תנור מעוצב?

תנורים מעוצבים יכולים להיות תנורים משולבים שכוללים גז ותנור ביחד או כאלו שהם מה שמכונה בילט אין. הבחירה בין שני הסוגים הללו היא לא רק בחירה עיצובית כי היא קשורה גם לאילוצי המקום שלכם, לחלל הנתון בבית- האם יש מקום לכיריים בנפרד או לא? לשאלה האם יש לכם העדפה לכיריים מסוג מסוים- אינדוקציה או חשמליים או שמא הייתם מעדיפים לבחור תנור של חברה מסוימת וכיריים של חברה אחרת.

הבחירה בין בילט אין למשולב מושפעת גם מהרגלי המטבח שלכם ומההעדפות הקולינריות שיש לכם ולבני הבית. יש לא מעט אנשים שמעדיפים להשקיע בתנור איכותי ובכיריים סטנדרטיות- הכל לפי הרגלי הבישול והאפייה שלכם וכמובן הדברים שעליהם אתם לא מעוניינים להתפשר.

תנור מעוצב הוא כאמור לא רק מראה ומעבר לבחירת העיצוב והסגנון של התנור שהם חשובים בפני עצמם יש תנורים מעוצבים כיום עם שפע של פונקציות: שיפוד שווארמה, מסילות נשלפות, חום גבוה, מודד חום, ניקוי עצמי ואפילו חיבור USB לעדכוני גרסה של התנור. ההמלצה היא לא להסתנוור ממגוון האפשרויות שבדרך כלל יעלו את מחיר התנור, אלא לבחור את אלה השימושיות ביותר עבורכם ולוודא שהן ישנן בתנור שבחרתם.

מה חדש בעיצוב תנורים?

מבחינת עיצובים של תנורים מעוצבים השמיים הם לא פחות מהגבול. ישנו עיצוב הרטרו המיוחד, עיצוב קלאסי, עיצוב כפרי וכמובן עיצוב יוקרה שיקי. בכל סגנונות העיצוב תוכלו למצוא תנורים באיכות טובה עם חומרים איכותיים וגימור מושלם או כאלה שאיכותם נמוכה יותר ומכאן המחיר נמוך יותר. הצבעוניות שמוצעת כיום לתנורי מעצבים נעה בין הגוונים הסולידיים ובין גוונים עזים של צבעוניות מודגשת כמו צהוב, אדום, ירוק וכחול. היכנסו לאתר ובחרו את התנור המעוצב שעושה לכם את זה!

Facebook
WhatsApp
Email
נגישות
X
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.
לקביעת פגישה או ייעוץ מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

0772318092